شمارش روزهای شیرین قدکشیدنت شمارش روزهای شیرین قدکشیدنت ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

نقطه کوچولو

پایان ماه چهارم

1393/2/9 13:23
نویسنده : مامان معصومه
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

امروز هفته شانزدهم تموم میشه و وارد ماه پنجم بارداری میشیم

میخوام از این چهار ماه واست بگم

تا هفته ی هفتم که از بودنت بی خبر بودم و اونوقت ها مث همیشه فقط درد پایین شکم داشتم

بعد که اومدنت رو آشکار کردی به خاطر درد کمتر کار میکردم بابایی هم نمی ذاشت کار زیادی انجام بدم کم کم همش دنبال بهونه میگشتم که خونه نمونم و آشپزی نکنم از آشپزی بدم میومد همش دوست داشتم دراز بکشم و بی حال بودم

همش احساس تهوع داشتم طوری که همش میگفتم کاش میشد استفراغ کرد

تا اینکه تهوع های وحشتناک شروع شد تمام روز بالا میاوردم

جرات نداشتم بیام خونه همش میگفتم خونه بو میده

شوهری نباید نزدیکم میومد حالم ازش بد میشد

خوردن ترشی و سبزی ممنوع بود نباید رو سفره میذاشتن

از بوی پیاز داغ و مرغ متنفر بودم

مرغ و گوشت نمیخوردم

شوهری چقدر اصرار میکرد شیر بخورم اما بهونه میاوردم و نمی خوردم شیر بو میداد

اوایل سیب میخوردم همه میگفتن خوبه اما بعد بوش که بهم میخورد بالا میاوردم

از بوی مایع دسشویی متنفر بودم

شبا گرسنه ام میشد اما هیچی دوس نداشتم بخورم

بیشتر از شیرینی خوشم میاد

همه میپرسیدن ویارت چیه ؟ اما ویار خاصی نداشتم هرچند چند بار هوس هندونه کردم

یا شربت آب پرتغال

اما چیزی که شدید دوس داشته باشم نه

چایی هم کلاکنار گذاشتم زیاد خوشم نمیاد 

مسواک زدن مشکل بعدیم بود بوی خمیر دندان اذیتم میکرد باعث میشد بالا بیارم هنوزم با مسواک زدن مشکل دارم

این روزها حالم بهتره حالا دیگه میتونم خونه بیام واسه شوهری غذا درست میکنم اما هنوزم گاهی حالم بد میشه

ولی خدا رو شکر ،همین که تو سالم باشی کافیه

راستی شکم مامانی داره بزرگ میشه دیگه شبیه زنهای حامله شدم

پسندها (1)

نظرات (5)

فرزند صالح
9 اردیبهشت 93 18:49
سلام عزیزم خوبی؟ جنسیت نینی ات معلوم شده به سلامتی؟
مامان معصومه
پاسخ
نه عزیزم ایشالله تو هفته آینده میرم سونو
مادر یـــرمیا
12 اردیبهشت 93 19:26
سلام زن عمو جون انشالله ني ني جون صحيح و سالم بياد دنيا
مامان معصومه
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان نی نی
12 اردیبهشت 93 23:47
الهی عزیزم خیلی مراقب خودت باش ایشاله دیگه از چیزی بدت نمیادو همه چی میخوری تا نی نی تپل مپل بشه
مامان معصومه
پاسخ
ایشالله ایشالله
سعیده
13 اردیبهشت 93 9:29
سلام عزیزم چه بارداری سختی داشتی من دقیقا برعکس تو بودم حالم وقتی بد میشه که ضعف کنم همش باید چه چیزی بخورم وای از شیرینی جات متنفرم و عاشق مزه های ترشم قره قروت ریواس گوج سبز وای دهنم آب افتاد.... همه میگن کسی که شیرینی دوست داشته باشه دختر داره و کسی که ترشی وشوری بخواد پسر داره البته من خیلی کسایی که حالت تهوع شدید داشتند رو دیدم بیشتر دختر داشتند دوست دارم بدونم در مورد شما هم درست در میاد یا نه؟ هر وقت رفتی سونو به منم خبرش رو بده
مامان معصومه
پاسخ
عزیزم منم همین طور فکر میکردم اما سونو چیز دیگه گفت
هانا
14 اردیبهشت 93 19:07
معصومه جون دقیقا منم این حالتارو دارم الان مثل شما . پدرم درومدهههههههه
مامان معصومه
پاسخ
میگذره عزیزم دوباره روزای خوش برمیگرده