شمارش روزهای شیرین قدکشیدنت شمارش روزهای شیرین قدکشیدنت ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

نقطه کوچولو

تعیین جنسیت

1393/2/15 0:07
نویسنده : مامان معصومه
7,958 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه 13 اردیبهشت 93

امروز نوبت سونو داشتم واسه تعیین جنسیت

صبح ساعت 9 آماده شدم و با بابایی راه افتادیم سمت مطب دکتر خوشبختانه نفر دوم بودم و زیاد معطل نشدم

برعکس دفعه ی قبل اینبار تنهایی رفتم داخل و بابایی بیرون موند چون منشی اجازه نداد

دراز کشیدم روی تخت و آقای دکتر دستگاه رو روشن کرد و گذاشت رو شکمم ، بازم استرس اومد سراغم بازم همون ترس مادرانه و ترسم وقتی بیشتر شد که دکتر گفت حاملگی ات حاملگی breach هست.

تا حالا این اصطلاح رو نشنیده بودم شروع کردم به دعا کردن و مدام چشمام به دکتر بود که ببینم حالت چهره اش چطوره ؟ دیدم چیز خاصی که حاکی از بد بودن اوضاع باشه تو چهره اش نیست ، نمی دونم چرا جرات نداشتم بپرسم breach یعنی چی ؟؟؟!!!!!

بعد دکتر شروع کرد به گفتن شرایط کلی ات مثل سن حاملگی و وضعیت کیسه آب و چیزای دیگه همه چی خئب بود و مشکلی نداشتی

خدایا شکرت

حالا نوبت تعیین جنسیت بود.

دکتر گفت پاهای جنین جفته معلوم نیست بذار بیشتر نگاه کنم ،

دکتر با خنده گفته : پاهاشو بسته که بگیم دختره بعد معلوم شه پسره

تو این مدت همیشه تو ذهنم دختر تصورت کرده بودیم حتی من و بابایی مدام روی اسم دختر فکر میکردیم و جروبحث میکردیم

به خاطر ویارم که به سمت شیرینی جات میرفتم بیشتر فکر میکردم دختری

حالا هم داشتی بازی درمیاوردی

دکتر بعد چند دقیقه بالاخره انگار شما شرم رو کنار گذاشتی و خودتو نشون آفای دکتر دادی

دکتر گفت 99درصد پسره

عزیزم حسابی غافلگیرم کردی اصلا به پسر بودنت فکر نکرده بودم

اما نفسم سالم بودنت واسم از هرچیزی مهمتره

از آقای دکتر خواستم مانیتور رو طوری بذاره که ببینمت ، دکتر گفت نمی تونی چیزی تشخیص بدی

راست میگفت وقتی نگاه کردم اصلا چیزی نفهمیدم تا اینکه خود دکتر سر و شکم و پاهاتو نشونم داد حتی قلب کوچیکت رو که داشت تند تند میزد دیدم الهی مامان فدات شه

تازه با دیدن سونو فهمیدم breach یعنی چی

به جای اینکه حالت جنینی داشته باشی ایستاده بودی کاملا دراز کشیده بودی

ای شیطونک مامان

عاشقانه دوست دارم و لحظه ها رو برای در آغوش گرفتنت میشمارم .

پسندها (2)

نظرات (13)

الهه مامان مبین
15 اردیبهشت 93 0:48
سلام دوست عزیز . خوبید شما ؟ ایشاا.. که نی نی تون به سلامتی دنیا بیاد . به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
مامان معصومه
پاسخ
مرسی ممنون
مامان ایلیا
15 اردیبهشت 93 1:40
سلام مامانی تبریک میگم،ایشالله نی نی خوشگلت صحیح و سالم به دنیا بیاد خوشحال میشیم پیش ماهم بیاید..
مامان معصومه
پاسخ
ممنونم گلم
فافا
15 اردیبهشت 93 9:51
سلام بابت نی نی نازی تون تبریک میگم. انشالله زایمان راحتی داشته باشی. خوشحال میشم سربهم بزنی.
مامان معصومه
پاسخ
ممنونم
مادر یـــرمیا
15 اردیبهشت 93 10:57
اي جانم ني ني .سونو سر خودها راست گفتن پس.ايشالله به حق محمد و آل محمد صحيح و سالم بياد دنيا خودتم سلامت باشي
مامان معصومه
پاسخ
اره واقعا راست میگن حرف قدیمیا رو باید طلا گرفت ممنون عزیزم
سعیده
15 اردیبهشت 93 16:19
وای عزیزم پسر قند عسله البته دختر خوده عسله مبارکه من دل تو دلم نیست که بفهمم نی نیم چیه البته همیشه ارزو داشتم دوقلوداشته باشم هم دختر هم پسر ... عزیزیم هفته چند رفتی سونو یعنی از هفته چند مشخص میشه؟
مامان معصومه
پاسخ
مرسی عزیزم بچه هرچی باشه عسله من دکتر گفت از هفته ی 15 معلومه اما واسه اطمینان تا هفته 17 صبر کردم
مامان ایلیا
16 اردیبهشت 93 17:06
ممنونم مامانی.. با افتخار لینک شدید.
خانوم ِ خونه
16 اردیبهشت 93 23:31
آخیییی عزیزم. به سلامتی. الان 5 ماهته؟؟؟ چه زود گذشت من فکر میکردم وسطای سه ماهی. پس 4 ماه دیگه نی نی ات میاد به سلامتی الانم حسسسابی قلمبه شدی
مامان معصومه
پاسخ
اره دارم قلقلی میشم
هانا
19 اردیبهشت 93 12:18
ای جونم گل پسر. خدا حغظش کنه . خوش به حالت دیگه میتونی خرید کنی براش
مامان معصومه
پاسخ
ناراحت نباش توم به زودی میفهمی وروجکت چیه تازه وسواست شروع میشه واسه خرید
یـــرمیا
20 اردیبهشت 93 8:04
سلام زن عمو جون مرسي ايشالله پسر عمو جوني بياددنيا عكس دو نفري بگيريم
مامان نیلو
21 اردیبهشت 93 13:54
سلام دوستم ، وااااای خدا نگه داره پسرت رو ، کلی ذوق کردم این پستت رو خوندم
مامان نیلو
21 اردیبهشت 93 13:55
راستی تبادل لینک کنیم که در ارتباط باشیم ، خوشحال میشم
مینو
28 اردیبهشت 93 14:33
ای جونم چه لحظه ی شیرینی مبارک باشه
مامان معصومه
پاسخ
مرسی
lavashak
24 مرداد 93 9:28
emtehan mikonim..1..2..3