شمارش روزهای شیرین قدکشیدنت شمارش روزهای شیرین قدکشیدنت ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

نقطه کوچولو

درد و دلهای مامان(2)

1392/10/16 11:44
نویسنده : مامان معصومه
231 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح وقت خوردن صبحانه بابایی طبق عادت همیشگی tv رو روشن کرده بود و گذاشته بود رو شبکه دو ( من همیشه سراین موضوع با بابایی درگیرم برعکس من که دوس دارم tvوقت غذا خوردن خاموش باشه بابایی بدون tv غذا بهش نمیچسبه مام که بابا ذلیل همیشه کوتاه میایم)

یه برنامه بود درمورد کودکان وای همش نی نی های ناز میداد

دلم داشت ضعف میرفت چقد ناز بودن چقد دلم میخواست یکی از نی نی های ناز مال من بود تو آغوش من بود.

یکم که نگاه کردم دیگه نتونستم تحمل کنم به شوهری گفتم: میشه شبکه رو عوض کنی.

 

انگار فعلا قسمت نیست نمیشه به زور چیزی از خدا خواست هروقت اومدی خوش اومدی.

خدایا بهم صبر بده

صبر بده که سوالای هرروزه اطرافیان رو تحمل کنم

صبر بده که دلسوزی های اطرافیان ناراحتم نکنه

راستش نمیگم نی نی دوس ندارم خیلی هم دوس دارم اما اگه به خودم بود واسه اومدنت اینقد عجله نداشتم تازه اول زندگیمونه تازه دارم معنای دوست داشتن واقعی رو میفهمم

زندگی دو نفرمون روخیلی دوس دارم

اما گاهی با تمام خوشی ها و شادی ها احساس میکنی یه چیزی کمه ، یه چیزی نیست خوب که به اطرافت نگاه میکنی میبینی یه نی نی کمه

اما دیگه اصرار نمیکنم هر وقت خواستی بیا عزیز دل مامان

بوس بوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نی نی
17 دی 92 13:53
افرین گلم بی خیال باشی بسپاری به خود خدا خودش میاد یه وقتی که انتظارشم نداری ولی میاد
مامان معصومه
پاسخ
اره عزیزم هروقت اومد خوش اومد
نسرین
27 دی 92 16:32
دلم واست تنگ شدهههههههههههههه. بوووووووووووووس
معصومه
2 بهمن 92 11:02
عزیزترینم معصومه جوووونم صبر داشته ان الله مع الصابرین بخدا راسته ولی بیخیال شو و بسپر به خودش بخواد میده نخواد نمیده این نکته مهمی هس که باید بهش برسی و باورش کنی
مامان معصومه
پاسخ
مرسی عزیزم
خبرنامه فروشگاه اینترنتی کلکسیون
2 بهمن 92 14:38
با اجازه ی نویسنده محترم وبلاگ وبلاگ خبری فروشگاه اینترنتی کلکسیون راه اندازی شد. شما می توانید با دنبال کردن وبلاگ خبری ما، از آخرین اخبار مربوط به تخفیف ها، فروش ویژه و قرعه کشی های مخصوص کوچولوها با خبر شوید و با نظرات و پیشنهادات خود ما را در امر بهبود روند کاری فروشگاه، یاری کنید. منتظر شما دوست عزیز هستیم
هانا
6 بهمن 92 14:51
سلام گلم . نمیدونم چرا نی نی ها انقدر ناز میکنن و نمیان . ایشالا خدا به جفتمون و همه ی مامانای منتظر یه نی نی سالم بده تا عید