شمارش روزهای شیرین قدکشیدنت شمارش روزهای شیرین قدکشیدنت ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

نقطه کوچولو

به مناسبت اولین سالگرد عروسی

1392/11/6 9:31
نویسنده : مامان معصومه
639 بازدید
اشتراک گذاری

میگذره ...

خوب یا بد این روزها عقربه های ساعت با همون نظم همیشگی گذر زمان را نشون میدن، زمانی که با خیال آسوده میگذره و بی توجه به این که تو چی میخوای

یکسال از زندگی مشترک من و بابایی گذشت.

6بهمن سالگرد عروسی مون بود

یکسال پر از ماجرا ، پر از خوشی ، پر از غم

اما گذشت هرجور که بگذره خوبه چون من وبابایی کنار همیم

تمام ثانیه ها و دقایق این یکسال در کنار هم بودیم ، با هم خندیدیم ، با هم گریه کردیم ، با هم غصه خوردیم ، قهر کردیم ، دعوا کردیم ، آشتی کردیم ، ناز کردیم و ناز خریدیم.

تو این یکسال من وبابایی در کنار هم صاحب خونه شدیم 

ماشین فروختیم ،ماشین خریدیم

در کل یه عالمه ماجرا داشتیم اما خوشبختیم چون با هم بودیم

خوشبخت ترهم میشیم اگه شما افتخار بدی و تشریف بیاری

بابایی این روزا بدجور هوایت شده همش میگه تنها آرزوم اومدن توه

کاش دل بابایی رو نشکنی و بیایی

ما همچنان منتظرتیم و چشم به راه

بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نی نی
8 بهمن 92 13:58
مبارک باشه گلم ایشاله سالیان سال به خوشی در کنار هم زندگی عاشقانه ای داشته باشید
مامان معصومه
پاسخ
مرسی گلم
هانا
8 بهمن 92 14:44
اولین سالگرد ازدواجتون مبارک ایشالا دومین سالگرد ازواجتون رو 3 تایی جشن بگیرید
مامان معصومه
پاسخ
قربونت عزیزم ایشالله
نسرین
9 بهمن 92 9:03
مبارک باشه عزیزم انشالله همیشه به شادی و سلامتی و در آینده نزدیک در کنار یه جیگر طلا
مامان معصومه
پاسخ
مرسی گلم
فرزند صالح
12 بهمن 92 14:39
سلام عزیزم سالگرد عروسیتون مبارک باشه خیلی زیاد ایشالا نی نی هم بیاد و خوشبختیتون کامل بشه. از قسمت مدیریت وبلاگ برو قسمت نی نی من به جای نام نی نی یه عبارت مربوط به خودتون بنویس. بعد قسمت نی نی من متولد شده رو علامت بزن تاریخ تولد نی نی هم به جاش تاریخ عقد یا عروسی رو بنویس. بعدم قسمت نی نی من فعال باشد رو تیک بزن
معصومه
20 بهمن 92 18:54
عزیزم انشالله قسمتت بشه همه ی روزهای شیرینه من و من هم شیرین به پایان برسونم انشالله اسم ناز رمزم بود
فرزند صالح
20 بهمن 92 20:02
سلام عزیزم 347