شمارش روزهای شیرین قدکشیدنت شمارش روزهای شیرین قدکشیدنت ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

نقطه کوچولو

انتظار

1392/10/7 15:34
نویسنده : مامان معصومه
194 بازدید
اشتراک گذاری

ششم هم گذشت و من همچنان منتظر کلافه

میترسم خیلی هم میترسم اینکه بازم نیای و دلیل این تاخیر مثل چند ماه پیش اختلال هورمونی باشه یا هر چیز دیگه ناراحت

از دیروز تا حس میکنم پریود شدم میرم سمت دسشویی و با ترس دقت میکنم که ببینم چیزی هست اما فعلا خبری نشده خنثی

ممکنه امروز انتظارم تموم شه یا شایدم فردا به هرحال این بلاتکلیفی از همه چی بدتره

کلی حرف دارم اما از بس اعصابم بهم ریخته اس نمی تونم بنویسم حتی نمی خوام بیام اینجا.

بیچاره خاله نسرین امروز همش منتظر خبر بوده مرسی نسرین جون که به یادم بودی برام دعا کن عزیزقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نسرین
7 دی 92 20:52
عزیزم حالا که خدا رو شکر عقب انداختی یه بی بی چک بذار. انشالله خوش خبر باشی. بزن به بی خیالی
مامان معصومه
پاسخ
واسه بی بی چک زوده حداقل یه هفته باید بگذره شهامتم ندارم الان امتحان کنم
معصومه
8 دی 92 9:23
سلام مهربون ممنونم بابت تبریکتون انشالله دامن همه منتظرا سبز شه
مامان معصومه
پاسخ
ایشالله