شمارش روزهای شیرین قدکشیدنت شمارش روزهای شیرین قدکشیدنت ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

نقطه کوچولو

فقط یک روز مونده تا...

1392/10/5 10:57
نویسنده : مامان معصومه
297 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم فقط یک روز دیگه تا پایان انتظار ماه چهارم مونده نگران

فردا چی میشه فقط خدا می مونه خنثی

اما دیگه پوست کلفت شدم دیگه بیخودی دل خودمو خوش نمیکنم می دونم که همچنان دوست داری مامانو اذیت کنی باشه عزیزم عیبی نداره ولی یه روزم نوبت من میشه که حسابی حالتو بگیرمخنده

عزیزم جدی نگیر این روزا خیلی داغونم خیلی استرس دارماسترس

دیروز خونه پدری بابا بودیم . دیگه کاربه جایی رسیده که بابابزرگتم نگران نیومدنت شده و سراغت رو میگرفتافسوس

مثل همیشه مجبور به دروغ گفتن شدیم (دروغگو نبودیم که به خاطر شما فسقلی دروغگوم شدیم)دروغگو دلیل نیومدنت رو اتداختیم رو تورم و گرونی چشمک

وااااااای مادری کاش بودی میدیدی چقد سخته ازت بپرسن حامله نیستی و بگی چون خرج بچه زیاده فعلا نمی خوایم.

وقتی بابای شوهری ازم سراغتو گرفت دلم میخواست زمین دهن باز کنه برم توشناراحت

کاش این ماه میومدی ، کاش استرس مامانو کم میکردی، کاش ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نسرین
5 دی 92 11:21
نگران نباش عزیزم امان از دست این حرفای بقیه که همش استرس زاست. انشالله این ماه خوش خبر باشی
مامان معصومه
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالله که این ماه بیاد
nice.design
5 دی 92 13:05
سلام من اومدم که بدونم سلیقه ی شما چیه؟ چه رنگی رو دوست دارین؟ چه طرحایی شمارو به وجد میاره؟ دوس دارین یه پوستر خوشگل با عکس خودتو، حتی عکسی که با موبایل از خودتون گرفتید، داشته باشید؟! یا یه هدر زیبا و منحصر به فردی که لوگوی اسم وبلاگتون روش حک شده باشه؟ یه کارت پستال شیک و خوشگل برای جشن یا کریسمس یا تولد دوستتون؟ حتی با عکس خودش؟ یا چیزی که اون دوس داره!!! کارت دعوت و.... کارت ویزیت چی؟ دوس دارین یه کارت ویزیت منحصر به فرد داشته باشین از خودتون؟ و خیلی چیزایی که طراحیش، جزو ارزوهاتون بوده... اگه دلتون می خواد با کمترین هزینه یه عکس از خودتو با طراحی زیبا و شیک روی شاسی ، روی دیوار اتاقتون داشته باشین، به وبلاگ نایس دیزاین سر بزنید و از کارها دیدن کنید هر چند سلیقه ی شما هرچه که باشه، در اولویت کار ما قرار می گیره و اینکه خیلی راحت می تونید با سیستم اپلود فایل در وبلاگ نایس دیزاین، عکس خودتونو اپلود کنید و طراحیش رو به نایس دیزاین بسپارید و سوالات خودتون رو به صورت انلاین بپرسید... منتظرتون هستم... یادتون باشه، عکس های خانگی تون هم به بهترین شکل ویرایش میشه و کیفیتش عوض میشه، یه البوم خوشگل داشته باشید از عکساتون... فقط با نایس دیزاین...
مامان نی نی
5 دی 92 14:31
سلام عزیزم پس مثل هم همدردیم منم دیگه خسته شدم اونقدر میگن پس چرا نی نی نمیارید و ما هر دفعه یه چیزی رو بهونه میکنیم البته ما هنوز هیچ اقدامی تا حالا واسه نی نی نکردیم دوس جونم با اجازه لینکت میکنم گلم شمام اگه دوس داشتی لینک کن میخوام بیام خبر مامان شدنتو بخونم گلم
دستگاه شنیدن صدای قلب جنین
6 دی 92 13:30
دستگاه شنیدن صدای قلب جنین -صدای جذاب ضربان قلب ، صدای جالب لگدزدن و آروغ زدن نازنین خود را بشنوید خرید آنلاین http://ninimart.ir/
مامان عروسک
6 دی 92 18:04
سلام عزیزم مرسی که اومدی به من سرزدی و برام دعا کردی. انشالله که تو هم زود زود مامان میشی.
نسرین
7 دی 92 13:27
چی شددددددددددددددددددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟ [منم هنوز منتظرم عزیزم]
نسرین
7 دی 92 13:36
منتظرم...
فرزند صالح
7 دی 92 22:20
درکت میکنم منم حال شما رو دارم
مامان معصومه
پاسخ
وای عزیزم خدا کنه زود این انتظار تموم شه من که ازاسترس دارم میمیرم