شمارش روزهای شیرین قدکشیدنت شمارش روزهای شیرین قدکشیدنت ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

نقطه کوچولو

ماجرای دسمال سر ؟؟؟!!!

1392/9/24 12:41
نویسنده : مامان معصومه
591 بازدید
اشتراک گذاری

نفسی میدونی قصه ی این دسمال سر چیه ؟

با بابایی رفته بودیم امامزاده واسه زیارت ، بعد زیارت و خوندن نماز داشتم میومدم بیرون که دیدم بالای یکی از طاقچه ها یه چیزی هست رفتم نزدیک دیدم این دسمال سر اونجا جا مونده ، به اطراف نگاه کردم که اگه بچه ای اونجا هست بپرسم شاید مال اون باشه اما هیچکی نبود امامزاده خلوت بود .

خواستم بذارم سرجاش اما یهو بوی بچه از دسمال به مشامم خورد niniweblog.comچه بویی نازی چه حس قشنگی

نمیدونم چرا اما یه حسی بهم میگفت براش دار مال توه فرشته

منم آوردم گذاشتم تو وسایلت تا وقتی اومدی به سر کوچولوت ببندم عشقم.

بوس بوسماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نی نی مامان
21 اردیبهشت 94 2:26
سلام مامانی من نمیدونم اون دسمال سری غصبیه یا نه پس نمیتونم سرم کنم اونی رو سرم میکنم که مامانی و باباییم برام خریدن شاید الان صاحبش دنبالش میگردههه
مامان معصومه
پاسخ
قسمت نبود اون دسمال سر روبه سربچم ببندم چون پسره . ولی تا اونجایی که من میدونم همه کار من رو میکنن وغصبی نیست