شمارش روزهای شیرین قدکشیدنت شمارش روزهای شیرین قدکشیدنت ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

نقطه کوچولو

اولین باری که مامانی رو سرکار گذاشتی

1392/9/24 12:22
نویسنده : مامان معصومه
326 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی خوب یادمه انگار همین دیروز اتفاق افتاد.

ماه چهارم تشکیل زندگی من وبابایی بود خراداد ماه بود که دردهای عجیبی داشتم با یه سری اتفاقای دیگه هر روز که می گذشت بیشتر باور میکردم که تو راهی و قراره مادر بشم .

هم خوشحال بودم هم ناراحت ، خوشحال از اینکه خیال میکردم دارم مادر میشم و ناراحت از اینکه هنوز واسه اومدنت یه خورده زود بود من وبابایی واسه اومدنت برنامه ریزی نکرده بودیم.

انگار قصد غافلگیر کردنمون رو داشتی چشمک

تقریبا همه داشتن میفهمیدن که قراره بیای خیال باطل

اما هرچقد چک بی بی میخریدیم همش یه خط میفتاد چقد اون روزا اعصابم داغون بود ناراحت

تا اینکه رفتیم آزمایش دادیم اونم منفی بود افسوس

واااااای چقد اون روز گریه کردم    niniweblog.com

خلاصه حسابی حال مامان رو گرفتی ، پیش همه ضایع شدم خنثی 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)