شمارش روزهای شیرین قدکشیدنت شمارش روزهای شیرین قدکشیدنت ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

نقطه کوچولو

ماه هشتم بارداری

1393/5/23 20:41
نویسنده : مامان معصومه
496 بازدید
اشتراک گذاری

امروز نوبت معاینه داشتم. معاینه ماه هشتم بارداری.

الان تو هفته ی 32 م بارداری هستم . همه چی خوبه خدا رو شکر 

2ونیم کیلو اضافه کرده بودم که الان 70 کیلو شدم با اینکه وزنم خارج از محدوده ی نرمال بود اما چون این ماه کم اضافه کرده بودم گفت اشکالی نداره.

این ماه خوب گذشت دردی نبود . نه کلیه درد ،نه عفونت ،نه سوزش معده 

قراره تا اخر هفته 34 یه سونو دیگه انجام بدم که وضعیت کیسه آب و حالتت معلوم شه . ایشالله که مشکلی نباشه.

این روزا تمام حواسم به حرکاتته عزیزم حالا دیگه قشنگ میشه بعضی از اندامت رو حس کرد گاهی یه گوشه از شکمم یه برآمدگی کوچیک داره که خیلی شبیه پاته شایدم جای دیگه باشه. بعد تا میخوام دست بابایی رو روش بزارم تکون میخوری و  پنهون میشی. الهی قریونت برم.

حالا وقتی سرپا باشم و شما هم تکون بخوری بدجور اذیت میشم جوری که مجبور میشم  بایستم تا حرکت خوردنت تموم شه عزیزم . 

ظهر وقت خواب زیاد وول میخوری و نمیزاری بخوابم واسه همین باید صبر کنم تا شما بازی کردنت تموم شه بعد که آروم شدی و خوابیدی من بخوابم ای شیطون

همه میگن بچه ای که تو شکم مادرش زیاد وول بخوره بعد تولدم شیطونه فدای شیطنات بشم .

بووووس 

پسندها (4)

نظرات (11)

مامان و بابا
23 مرداد 93 21:51
سلام دوست عزيزم معصومه جوووووووووووووووووووون من هم حديث ني ني خوشمل بابا و مامانم مامان و بابا منو خيلي خيلي دوست دارن آخه من بچه اول بابا و مامانم راستي ميشه به من هم سر بزنيد؟ خوشحال ميشماااااااااااااااااااااااااااااااااااا
لواشک
24 مرداد 93 9:53
انشاالله سالم به دنیا بیاد..
مامان معصومه
پاسخ
ممنونم
الهه مامان مبین
26 مرداد 93 17:49
دوست خوبم دیگه چیزی نمونده هااااااااااااااااااااااااااا . ایشاا.. به سلامتی گلممممممممممممممممممممم
مامان معصومه
پاسخ
اره این روزا خیلی استرس دارم و میترسم
مامان و بابا
28 مرداد 93 18:14
سلام دوست خوبم من حديثم بيا به من سر بزن تا باهم دوست بشيم يه مغز بادوم بشيم
مامان حديث
30 مرداد 93 12:21
سلام مامان معصومه ممنون لطف دارين. ياد روزهاي حاملگي خودم افتادم. چه روزهايي بود! البته من وبلاگ باز نكرده بودم اون موقع ها براش تو دفترچه ي خاطراتش نوشتم. اسم كوچولوتون رو گذاشتين؟ انشاا... سالم و سلامت باشين مامان و نقطه كوچولو كه البته الان برا خودش گل پسري شده ماشاا...
مامان ایلیا
1 شهریور 93 16:13
سلاااام واااای خدا دیگه چیزی تا به دنیا اومدن این گل پسری نمونده معصومه جون خداروشکر که همه چی خوب بوده ایشالله نی نی خوشگلت به زودی صحیح و سالم بیاد تو بغلت
مامان و بابا
8 شهریور 93 13:11
سلام دوست عزيزم من حديث دختر شيطون بلا با عكسهاي جديدم اومدم. بيا ديدنم .....
سومین جشنواره مجازی کتابخوانی
12 شهریور 93 11:39
دوست عزیز و فرهیخته ی گرامی از شما برای شرکت در سومین جشنواره مجازی کتابخوانی و همچنین پذیرفتن عنوان همکار افتخاری، جهت کمک به اجرای این برنامه دعوت به عمل می آید.
مامان سارا
12 شهریور 93 22:49
ای جانم عزیز دلم .ایشالله به سلامتی.
مامان سارا
15 شهریور 93 16:48
سلام منم شما رو لینک میکنم
مامان
15 شهریور 93 18:59
ان شاالله به سلامتی ...