شمارش روزهای شیرین قدکشیدنت شمارش روزهای شیرین قدکشیدنت ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

نقطه کوچولو

درد ودلهای مامان (1)

1392/9/20 17:28
نویسنده : مامان معصومه
151 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

عزیزم امروز ظهر با بابایی داشتم حرف میزدم که یهو حرف تو شد.

بابایی از تو گفت ، من در جواب بابایی گفتم : دخترمون (آخه من وبابایی همش تو رو دخمل تصور میکنیملبخند) انگار قرار نیست بیاد.ناراحت

انگار جاش پیش خدا راحته.

بعد تو خیالم تورو با یه لباس سفید با موهای سیاه وزوزی(موهات به من رفته) و سبزه رو (سبزه بودنت به بابایی رفته) تصور کردم که داری تو باغی از بهشت بازی میکنی بعد خدا میگه این دختر سیاه سوخته مال کیه بفرستینش پیش مامان و بابای خودشلبخند

رویامو به بابایی گفتم کلی با هم خندیدیمنیشخند

ای کاش همینطور بود و خدا راضی میشد تو رو بفرسته پیشمون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)