شمارش روزهای شیرین قدکشیدنت شمارش روزهای شیرین قدکشیدنت ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

نقطه کوچولو

احوالات این روزای ما

1392/12/12 10:21
نویسنده : مامان معصومه
241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نقطه ی مامانی این روزا حالت چطوره ؟

اگه جویای حال ما هستی باید بگم اصلا خوب نیستم همش بی حالم ؛ کم حوصله ، مدام حالت تهوع دارم ؛ گهگاهی هم بالا میارم

دلم از همه خوردنی ها زده شده فقط به خاطر تو سعی میکنم چیزی بخورم البته شمام زیاد گشنه میشی به خصوص نصف شبا مامانیم با حال بد چند لقمه میخوره که گشنه نمونی

نمیتونم هیچ کاری انجام بدم بخوامم بابایی نمیذاره یا خودش انجام میده یا میرم خونه مامان

دوست داشتم واسه عید خونه تکونی کنم کلی برنامه داشتم اما به خاطر شما نقطه جونی همه برنامه ها کنسل شد

این روزا از خودم بدم میاد همش بی حالم و خسته ؛ توی دلم به خاطر حالت تهوع آشوبه

خیلی بابایی رو اذیت میکنم گاهی دلم براش میسوزه

ولی همه ی اینها رو تحمل میکنم به خاطر شما عزیزم

دوست داریم زیاد زیاد بوس بوس

پسندها (1)

نظرات (3)

فرزند صالح
24 اسفند 92 12:05
سلام عزیزم خوبی ایشالا؟ نی نی خوبه؟ یه خبر از خودت برامون بذار
مامان باران
25 اسفند 92 15:24
سلام عزیزممممممممممم من الان فهمیدم داری مامان میشی خیلی خوشحالم واست....ایشالا به سلامتی عزیزم خیلی مواظب خودت و نی نی باش!این روزای اول همین طوره...میگذره
فرزند صالح
25 اسفند 92 15:56
عزیزم سال نو رو پیشاپیش تبریک میگم ان شاء الله تو سال جدید خدا بهترین ها رو برات در نظر گرفته باشه