شمارش روزهای شیرین قدکشیدنت شمارش روزهای شیرین قدکشیدنت ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

نقطه کوچولو

شکرانه

1392/12/4 20:36
نویسنده : مامان معصومه
865 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه فک میکردم اگه این روز برسه چقد حرف دارم واسه گفتن اما حالا واقعا نمی دونم چی بگم از کجا شروع کنم چطور احساسم رو در قالب کلمات بیان کنم.

چند روزه میحوام بیام و بنویسم اما همش میندازم واسه بعد انگار هنوز باورم نشده واقعا هم باورم نشده.

یکشنبه 27 بهمن:

صبح شوهری شیفت کاریش تموم شده بود و من که مث همیشه شبایی که شوهری نیست خونه پدری خوابیده بودم .

شوهری دیرتر از همیشه اومد دنبالم وقتی رفت نانوایی سرخیابون که نون بگیره دیگه طاقت نیاوردم بهش گفتم میشه بریم یه چک بی بی بخریم فهمید چه حالی دارم گفت باشه .

تو فاصله ایی که شوهری رفت تا چک بی بی بخره حالم خیلی بد بود مدام صحنه های دفعه قبل یادم می اومد همش میگفتم اینبارم نمیشه اینبارم اشکم در میاد.

شوهری اومد با چک بی بی

رفتیم خونه از انباری لیوان یکبار مصرف آوردم و رفتم دسشویی با دستایی که میلرزید و قلبی که دیگه نمی زد

بازم قصه ی من و چک بی بی و تست کردن

به خودم گفتم اینبارم یه خط میفته

خط اول افتاد کاغذ همین طور به سمت بالا خیس میشد با خطی که پایین بود چشمام رو چک بی بی خشک شده بود خط دوم پیدا شد !!!!!!!

وااااااااااااااااااااااای باورم نمیشد

سریع اومدم بیرون ، شوهری رو صدا زدم گفتم ببین این چطوری باید باشه ؟

شوهری نگاهی به چک بی بی و تصویر جلد انداخت خندید و گفت مثبته

باورمون نمیشد هردو در سکوت اشک ریختیم و همدیگه رو بغل کردیم.

خدایا شکرت

من وشوهری همون لحظه وضو گرفتیم و نماز شکر خوندیم.

چک بی بی رو چسبوندم به دفتر خاطرات نی نی ، یه کمی کمرنگ شده

روز بعدم رفتم آزمایشگاه و دیگه بعله ...

پسندها (1)

نظرات (4)

هانا
5 اسفند 92 9:51
معصومه جان خیلی خیلی خوشجال شدم عزیزمممممممم . ایشالا که 9 ماه بارداری راحتی داشته باشی و نی نی تون صحیح و سالم بیاد بغلتون. خیلی خوشحالمممممممممممممممممممممم مبارک باشههههههههه
مامان معصومه
پاسخ
مرسی گلم ایشالله مامان شدن خودت
فرزند صالح
6 اسفند 92 11:14
واییی چه قد خوشحال شدم عزیزم مبارکهههه ایشالا خدا نگهدار نی نی ات باشه
نسرین
6 اسفند 92 16:32
واااااااااای معصومه جون اصلاً نمی دونم چی بگم. خیلی خیلی خوشحالم واست. اصلاً باورم نمیشه. خیلی مبارک بااااااااااشه.
مامان نی نی
6 اسفند 92 19:39
مبارکه عزیزم بهت تبریک میگم گلم خیلی خوشحال شدم واسه همه منتظرام دعا کن زیاد یادت نره عزیزم
مامان معصومه
پاسخ
مرسی از همه تون ایشالله همه مادرا انتظارشون مث من به پایان برسه