شمارش روزهای شیرین قدکشیدنت شمارش روزهای شیرین قدکشیدنت ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

نقطه کوچولو

شب یلدا

1392/9/30 23:39
نویسنده : مامان معصومه
276 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امشب شب یلدا بود niniweblog.com

واااااااااااااای چه شب به یاد ماندنی بود .

اول تو خونه خودمون سفره شب یلدا چیدیم البته ساده بود و مختصر اما یر از عشق بود niniweblog.com عکسشو گذاشتم که ببینی .

انار ها رو من وبابایی با هم دون گرفتیم هرچند گول خوردیم انار گرون خریدیم اما سفید بودخنثی

بعدش رفتیم خونه بابا بزرگ اونجام کلی خوش گذشت خاله ها بودن با دایی ها همه دور هم بودیم کلی خندیدیم و خوش گذروندیم niniweblog.com

فقط جای تو خالی بود عزیز مادری .

آخر شب وقت اومدن تو ماشین که بودیم از خدا خواستم که همیشه همه ی اعضای خانواده ایتطور دور هم باشند و دلخوش ، ایشالله لبخند

بابام دعا کرد که سال دیگه توم کنارمون باشی ایشالله  niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نسرین
1 دی 92 16:22
سلام عزیزم ممنون که بهم سر زدی انشالله که سال دیگه هر دومون نی نی دار باشیم. من که خیلی این ماه منتظرم
نسرین
1 دی 92 16:23
لینکت کردم عزیزم
زهرا
1 دی 92 22:25
سلام ممنون که اومدین انشاالله که زود زود یه نی نی سالم و خوشگل داشته باشین من شما رو لینک کردم برام دعا کنین