شمارش روزهای شیرین قدکشیدنت شمارش روزهای شیرین قدکشیدنت ، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

نقطه کوچولو

خرابکاری

1394/1/25 19:50
نویسنده : مامان معصومه
608 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسری این روزها همش دوست داری از خط قرمزهایی که برات گذاشتیم رد شی وهمه چی رو تجربه کنی .یکی از این خط قرمزها اتاق مامان وباباست چون پریز برق داره وتوهمیشه به سمتش میری حتی الان که از ترس جیغ زدم وتوهوا پریدی. یکی دیگه برچسب کمد باباست که همش رو در آوردی الان یه ذره از پنبه پشت شکلها رو گذاشته بودی دهنت داشتی عق میزدی فک کردم استفراغت میاد وقتی اومدم دیدم پنبه رو داری میجویی سریع انگشت کردم دهنت درآوردم .

 

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان حديث
30 فروردین 94 9:19
سلام نقطه كوچولو حسابي شيطون بلا شدي هاااااااااااااااا بووووووووووووووووووووووووس برات عزيزم
الهه مامان مبین
1 اردیبهشت 94 16:56
خدا حفظت کنه عزیزمممممممممممم
راضیه
2 اردیبهشت 94 22:54
سلام مامان معصومه.. من یه زمانی مهران کار می کردم... دلم براش تنگ شده.. میشه تو وبلاگت راجع به حال هوای این روزای مهرانم هم صحبت کنی؟
مامان معصومه
پاسخ
مهران این روزها خلوته وآروم والبته بی نهایت گرم
مامان حديث
20 اردیبهشت 94 14:29
http://www.niniaxs.ir/index.php/batajrobeh2/2996-2015-05-10-04-21-59 سلام دوست عزيز وارد آدرس بالا بشويد و عكس دخترم و تجربه منو لايك كنيد. ممنون ميشم.